Strona główna / Usługi / Implanty zębów

Implanty zębów

Wiemy, że problemy z uzębieniem mogą być przyczyną kompleksów. Dlatego w naszej klinice nie tylko skupiamy się na leczeniu zębów, ale równie ważna jest dla nas poprawa samooceny pacjentów. Brak zęba lub nawet kilku zębów stałych to nie powód do rozpaczy. Postęp technologiczny sprawił, że jest wiele metod uzupełniania braku w uzębieniu. Jedną z nich jest zabieg wszczepiania implantów. Implant to szansa na ponowne cieszenie się szerokim i olśniewającym uśmiechem oraz na ponowne odczuwanie doznań smakowych.

CO TO JEST IMPLANT ZĘBA?

Implant zęba to wykonana z tytanu śruba, która wszczepiona pełni funkcję naturalnego korzenia i w taki sposób przyjęta jest przez żywe tkanki organizmu, gdy nastąpi zrośnięcie się implantu z kością. Implanty w naszej klinice wykonywane są z materiałów najwyższej jakości, dzięki czemu starczają na wiele lat, a pacjent może cieszyć się codziennością nie musząc martwić się o problem z uzębieniem.Precyzyjność w umiejscawianiu implantów sprawia, że są one odczuwalne u pacjentów jak własny ząb, a ich naturalny wygląd uniemożliwia odróżnienie ich od prawdziwego uzębienia.

TECHNOLOGIA IMPLANTOLOGICZNA

Naszym pacjentom okazujemy maksimum troski i zaangażowania. Dbamy o ich komfort zarówno fizyczny jak i psychiczny. Nie chcemy by w jakimkolwiek momencie leczenia czuli niepotrzebny stres. Z nurtującym ich pytaniem mogą w każdej chwili do nas przyjść, a my rozwiejemy ich wątpliwości. Również jeśli chodzi o używany przez nas system implantologiczny postawiliśmy na ten, który gwarantuje standardy na najwyższym poziomie. Korzystamy z technologii koreańskiej firmy NeoBiotech i szwajcarskiej firmy Straumann, której implanty są najlepsze na świecie.

PROCES WSZCZEPIENIA IMPLANTÓW

Staramy się, aby proces osadzenia implantów trwał możliwie jak najkrócej, dlatego proponujemy następujące kroki leczenia:

• Cały proces rozpoczynamy od konsultacji z pacjentem. Wykonujemy tomograf 3D, aby precyzyjnie ocenić szanse na osadzenie implantu, a następnie ustalamy jak najkorzystniejsze dla pacjenta rozwiązanie.
  • Następnie wykonywany jest szablon, który wizualizuje umieszczenie implantu w optymalnej pozycji.
  • Zabieg przeprowadzany jest przez specjalistę w swojej dziedzinie dlatego samo wszczepienie implantu to kwestia kilkudziesięciu minut
  • Na implant zakładana jest śruba zamykająca lub gojąca w zależności od potrzeb
  • Po kilku tygdniach, gdy proces zrośnięcia się implantu z kością został już osiągnięty, możemy osadzić na implancie koronę, która ma wygląd naturalnego zęba.

Nasza klinika oferuje pełen zakres usług implantologicznych. Szeroki, piękny i niczym nieskrępowany uśmiech to marzenie wielu naszych pacjentów, a dzięki implantom staje się to osiągalne dla każdego. Przyjdź do naszej kliniki i przekonaj się, że wymarzony uśmiech jest na wyciągnięcie ręki.

ZALETY WSZCZEPIENIA IMPLANTÓW

• Materiały najwyższej jakości
  • Implant starcza na wiele lat
  • Konsultacje z profesjonalistami w dziedzinie implantologii