Strona główna / Usługi / Powtórne leczenie kanałowe

Powtórne leczenie kanałowe - reendo

W naszej klinice walczymy o zdrowe i mocne zęby pacjentów. Wiemy jak ważną rolę odgrywa uzębienie i pragniemy, aby każdy kto zwraca się do nas o pomoc, otrzymał ją i był w pełni usatysfakcjonowany. Dbamy o każdy aspekt uzębienia pacjenta i nie ignorujemy symptomów bólu, tylko od razu staramy się je zlikwidować. Każdy kto do nas trafi przekona się, że wizyta stomatologiczna to dobrze spędzony czas, podczas którego można o siebie zadbać i dowiedzieć się jak jeszcze lepiej pielęgnować nie tylko zęby, ale również ogólny stan zdrowia.

KIEDY POTRZEBNE JEST POWTÓRNE LECZENIE KANAŁOWE?

Niekiedy może pojawić się ból zęba leczonego już kanałowo. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się na wizytę stomatologiczną ponieważ nie wykluczone, że potrzebny jest zabieg powtórnego leczenia kanałowego. Ból ten może być spowodowany wieloma czynnikami np. infekcją znajdującą się w kanale zęba bądź stanem zapalnym znajdującym się pod zębem. Możliwe też, że podczas pierwszego zabiegu nie wszystkie kanały zostały do końca wyleczone. Nie oznacza to, że poprzedni zabieg wykonany był źle. Najczęściej taka sytuacja ma miejsce z zębami leczonymi w czasach, gdy technologie nie były tak rozwinięte i nie umożliwiły dokładnego oczyszczenia kanału.

POWTÓRNE LECZENIE KANAŁOWE W NASZEJ KLINICE

Dla naszych lekarzy nie ma przeszkód nie do przejścia. Ich wiedza i doświadczenie pozwalają na zdiagnozowanie przyczyny dyskomfortu oraz na bezzwłoczne usunięcie jego źródła. Przy pomocy aparatu rentgenowskiego kontrolują przebieg leczenia, natomiast specjalistyczny mikroskop umożliwia dokładne wyczyszczenie kanału i wypełnienie go nowym materiałem. Powtórne leczenie kanałowe to szansa na uratowanie zęba i zniwelowanie uczucia bólu. Cały zabieg odbywa się przy znieczuleniu komputerowym, a wszystkim tym, którzy z jakiegoś powodu czują lęk przed zabiegiem stomatologicznym, podajemy gaz rozweselający pomagający się odprężyć.

JAK WYGLĄDA ZABIEG POWTÓRNEGO LECZENIA KANAŁOWEGO?

Leczenie kanałowe rozpoczynamy od zrobienia zdjęcia RTG, a tekże cżesto zdjęciem tomografii komputerowej. To dzięki niemu stomatolog jest w stanie zauważyć gdzie tkwi problem i zlokalizować przyczynę bólu. Po zdiagnozowaniu problemu przystępujemy do działania. Po podaniu znieczulenia, ząb zostaje otwarty, a wypełnienie kanałów już przeleczonych zostaje usunięte. Lekarz bardzo dokładnie oczyszcza kanały i upewnia się czy wszystkie zostały wyleczone. Specjalistyczny mikroskop umożliwia dotarcie do nawet najmniejszych i ukrytych kanałów. Zdezynfekowane kanały zostają na nowo wypełnione, a ząb odzyskuje dawny blask i sprawność. Jeżeli odczuwasz dyskomfort w zębie kiedyś już przeleczonym kanałowo, nie zwlekaj, tylko udaj się do naszej kliniki na konsultację. Im wcześniej zlokalizujemy źródło bólu, tym większe szanse są na uratowanie zęba. Nasi lekarze to profesjonaliści, dla których żadne wyzwanie nie jest przeszkodą.

ZALETY ZABIEGU POWTÓRNEGO LECZENIA KANAŁOWEGO W KLINICE SOBOTA HOUSE OF DENTISTRY:

• Zdjęcie RTG i zdjęcie tomografii komputerowej wykonane w gabinecie
  • Użycie mikroskopu pozwalającego na dotarcie do najbardziej ukrytych kanałów
  • Darmowe dla każdego pacjenta znieczulenie komputerowe

Umów się na konsultcję!

Masz więcej pytań? Umów się na konsultację i porozmawiaj ze stomatologiem!