Strona główna / Usługi / Leczenie kanałowe pod mikroskopem

Leczenie kanałowe pod mikroskopem

Wizyta u stomatologa to idealna okazja do zadbania o zdrowie, a nawet chwili odprężenia i oddania się w dobre ręce specjalistów w swojej dziedzinie. W Sobota House of Dentistry przykładamy wagę do potrzeb pacjentów, zawsze reagujemy na ich prośby i proponujemy jak najefektywniejsze sposoby pomocy. Skupiamy się na tym, by zlikwidować przyczyny problemów w jamie ustnej, a nie tylko powierzchownie pozbyć się ich efektów.

JAK WYGLĄDA ZABIEG LECZENIA KANAŁOWEGO POD MIKROSKOPEM

W przypadku zapalenia miazgi zęba należy przeprowadzić leczenie kanałowe pod mikroskopem. Zapalenie to jest bardzo nieprzyjemne i powoduje duży dyskomfort. Spowodowane może być głęboką próchnicą, ułamaniem zęba lub dużą ilością wcześniej wykonywanych zabiegów. W takim przypadku, często zabieg leczenia kanałowego jest jedynym sposobem na uratowanie zęba przed jego usunięciem. Najważniejsza jest precyzja lekarzy oraz brak pośpiechu. To umożliwia z powodzeniem wyleczyć chory ząb i starannie oczyścić jego kanały. Bezpłatne znieczulenie komputerowe sprawia, że zabieg jest całkowicie niewyczuwalny i w konsekwencji nie ma podstaw aby powodować lęk u pacjenta.

LECZENIE KANAŁOWE POD MIKROSKOPEM POCZAS JEDNEJ WIZYTY

Dzięki temu, że naszą klinikę zaopatrzyliśmy w najnowocześniejszy sprzęt stomatologiczny i kierując się filozofią, że zadowolenie i komfort pacjentów są najistotniejsze, leczenie kanałowe przeprowadzamy podczas jednej wizyty. Mikroskop, tomografia komputerowa oraz zdjęcia rentgenowskie gwarantują dotarcie i oczyszczenie nawet najtrudniej dostępnych i zakrzywionych kanałów zęba. Dzięki zdjęciom RTG na bieżąco możemy informować pacjentów o postępach. Daje to pewność na całkowicie wyleczony ząb oraz na brak powikłań. Nasze metody pozwalają na bezbolesne pozbycie się uporczywego problemu. Stosując koferdam, izolujemy leczony ząb od śliny i nagromadzonych w niej bakterii. Leczenie kanałowe nie musi być uciążliwe. Nasi specjaliści za każdym razem udowadniają, że jest ono do przeprowadzania sprawnie i bez żadnych komplikacji.

JAK PRZEBIEGA LECZENIE KANAŁOWE?

Zanim lekarz przystąpi do ingerencji w strukturę zęba, priorytetem jest wykonanie zdjęcia tomografii komputerowej, na którym stomatolog ma możliwość zobaczyć budowę zęba i korzeni z kanałami do wyleczenia. Następnie pacjentowi podane jest znieczulenie miejscowe, a w miejscu przeprowadzanego zabiegu założony zostaje koferdam (specjalna guma rozpięta na ramce) zabezpieczający ząb przed napływem śliny. Kolejnym krokiem jest otwarcie zęba, usunięcie miazgi oraz oczyszczenie kanałów. Wszystkie te czynności wykonywane są przy pomocy mikroskopu, który umożliwia perfekcyjne dotarcie do każdego kanału. Na zakończenie leczenia ząb obudowywany jest materiałem kompozytowym. Bezpłatne znieczulenie komputerowe stosowane w naszej klinice zapewnia naszym pacjentom komfort podczas całego zabiegu.

ZALETY LECZNIA KANAŁOWEGO W KLINICE

• Ograniczenie leczenia tylko do jednej wizyty
  • Bezpłatne znieczulenie komputerowe
  • Użycie mikroskopu gwarantującego skuteczne leczenie
  • Możliwość wykonania zdjęcia RTG bezpośrednio w gabinecie w celu kontroli leczenia

Masz więcej pytań? Umów się na konsultację i porozmawiaj ze stomatologiem!